Monday, December 14, 2009

God morgon!

14 december och en event i julen är över, hoppas ni alla hade en trevlig Lucia. Själv blev jag totalöverraskad när min syster (från Trondheim) kom till Stockholm en tur. Vi fick några underbara timmar ihop, vilket verkligen gjorde Luciadagen!

Nu är det vitt på marken och iskallt. Brasan brinner och jag skall ut och hänga upp fågelmat så de inte svälter i kylan. Sen skall uteljusen upp (äntligen) och jag skall baka lussekatter lite försenad.

Julklapparna är skickade till hemlandet (det kostade 300 kronor bara i porto, vilket alltid är lika glädjande…. inte) och har endast en klapp kvar. Skönt!

Lite julinspiration såhär på morgonen (har hittat dem i olika bloggar men, minns inte riktigt vilka. Om du vill ha credit så mejla mig gärna (på bmt76gbg at gmail.com):

 hannas_sjarmerende_jul hannas_sjarmerende_jul1 IMG_5102 IMG_5119 jo 2 pepperkaker2

No comments: