Saturday, January 16, 2010

Florianopolis

Det är grått och trist ute! Och inte hjälpte det att vi vaknade med ett brak av att katterna rev ner en hel massa. Jag är trött efter en för sen natt, frusen och har ingen matlust. Allt suger just nu, med andra ord. Fast jag får väl ändra inställning annars kommer resten av dagen att suga också, troligen. Alltså, jag är trött men i kväll kommer en ny chans, jag fryser men i kaminen eldas det för fullt och jag har ingen matlust men bra är ju det på ett sätt för.. då går jag ner i vikt. Hehe.

Bild från Brasilien. Och vad passar bättre då, om inte Paolo Coelhos fina ord.

“When you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it."

beache_florianopolis_brazil

 

2 comments:

LENE said...

Har du blitt syk Bettina? Det håper jeg da ikke... Kan du ikke ringe meg?
Klem mamsen

Bettina said...

Nei, ikke syk, bare allment "usj". :)

Er i Nyköping, litt dårlig dekning her men skal forsøke å finne en bra plass i huset. *litt oppgitt*

Håper at alt er bra?!

*lang klem*